fredag 9. juli 2010

En kjapp oppdatering..

Ble ingen oppdatering i går, for da var jeg så utrolig trøtt. Jeg og Tanya sitter oppe alt for lenge på kveldene og spiller kort og skravler. :p I tillegg var det utrolig varmt i går, hvilket ikke akkurat hjelper.

I dag har det heldigvis vært noe kjøligere, og det har vært en grei arbeidsdag. Ingen morgengjester i dag, så frokosten gikk fort og greit for seg. Siden ingen gjester skulle leke med ungene ute fikk vi ta ut de tre måneder gamle ungene og leke med dem. Kjempegøy, selv om de var mer interessert i hverandre enn i oss.

Etterpå hadde jeg Cage/Chick, hvilket ble ferdig på no time, og jeg tilbragte mesteparten av enrichment inne hos ungene "våre".
Snakket med pappa på telefonen i lunchen, og det var veldig hyggelig. :) Så klarte jeg å dynke mobilen i håndsprit, så jeg er litt usikker på om den kommer til å virke fra nå av....
Etter lunch var jeg i Waterfall, og jeg hadde Money ute en stund etter at turistene kom. Hun stresser alt for mye når det blir mye folk, så til slutt tok jeg henne med opp i skogen og lot henne få løpe som hun ville. Hun satt absolutt pris på det, men hadde ikke spesielt lyst til å bli med tilbake igjen, så jeg endte opp med et rimelig greit kloremerke på hånden. Stakkars Hun Fa's funk ble småskremt da han så blodet, men det var da ikke akkurat store skrapen. Nå er den renset etter alle kunstens regler, og dekket med antiseptisk krem.

Ellers ikke mye nytt å fortelle. Har et par planlagte innlegg i hodet, men får ta det når jeg er litt mer opplagt. Satser på en bedre natts søvn nå når det er kjøligere, slik at jeg er våken i morgen!

Et par bilder til slutt..

Slapper av sammen med Lucky.

Leopardkatten Money, på skulderen min.


Hun Fa og Ceylong(usikker på staving, men det betyr regnbue) slapper av sammen.



Pitteliten bebbis, bare fire uker gammel.

Ingen kommentarer: