torsdag 27. januar 2011

Fridag i morgen!

Jippi, i morgen er det fri fra prøvetaking så da blir det en mye roligere dag enn de siste dagene. Forhåpentligvis blir det en tur til noen varme kilder i nærheten her, hvis det ordner seg med båt og kaptein. Er bare å krysse fingrene. :)

Ellers har jeg fått vite at det er rått egg i pisco sour, så jeg mistenker at jeg har tatt med meg en liten salmonella fra Peru. Heldigvis begynner det å bli bedre nå, og jeg håper jeg klarer å nye fridagen i morgen. I tillegg skal vi ha en fest på kvelden, for de som skal dra på lørdag og for diverse folk som har bursdag rundt nå. Satser på det blir moro.

Er litt surrete i hodet nå etter mye jobb og litt ustabil form, så derfor blir det kort oppdatering i dag. Vet ikke helt hva jeg skal skrive uansett.. :p

1 kommentar:

Helene sa...

Oi, får håpe du ikke blir skikkelig syk! Husk å nyt fridagen til det fulle :) Jeg synes du er utrolig flink, og følger selvfølgelig med på bloggen din flere ganger per dag i håp om at du har oppdatert! :) Have fuuun and learn alot!