mandag 10. januar 2011

Foreløpig reiseplan.

Siden det nå kun er fem dager til avreise, har jeg begynt å se litt mer seriøst på reiseruten for dagene etter prosjektslutt.

Det ser nå ut til at siste dag i Huinay og avreise til Puerto Montt blir 20. februar. Det gir meg hele 10 dager til å reise rundt i Chile og Argentina. Og jeg skulle gjerne hatt mer!

Så langt tror jeg dette kan være en mulig rute:
20. februar: Puerto Montt - Bariloche (Argentina).
21. februar: Bariloche
22. februar: Buss til Mendoza (Argentina) (20 timer?)
23. februar: Mendoza
24. februar: Buss til Valparaiso (Chile) (8 timer?)
25-27. februar: Valparaiso
28. februar: Buss til Santiago.
1. mars: Santiago
2. mars: Hjemreise Santioago-Lima-Amsterdam-Værnes

Fortsatt ikke helt sikker på at jeg ender opp med akkurat denne ruten (lite tid på hvert sted), men det skulle være mulig å få med seg litt av hvert allikevel. Og bussturene skal visst være utrolig flotte, så selv om det blir mye sitte-stille-tid så kan det allikevel bli en opplevelse det også.

Gleder meg!!

Ingen kommentarer: