tirsdag 11. januar 2011

Salg! Iiiik!

Stipend på konto - ingen fastsatte utgifter før jeg kommer hjem fra Sør Amerika... Og salg på Net A Porter! *stort gisp*

Jason Wu, eller wuhooo!

Emilio Pucci kanskje?

Og jeg kunne definitivt tenkt meg en Judith Leiber! Ingen av de som var på salg nå er helt meg, men denne dachsen er ganske søt allikevel da.

Mmmm, Versace på halv pris!

Eller kanskje Alexander McQueen, 30% avslag - våte drømmer!!

Fendi-støvletter på 30% avslag..?


Jaja, det er lov å drømme, er det ikke? Siden mesteparten av stipendet mitt nå står og koser seg på sparekontoen min i påvente av kjøp av Thailandbilletter så blir det nok ikke noen handling på net-a-porter denne gangen heller. Men sett fra en annen vinkel - støvletter fra Fendi eller en måned med tigere og opplevelser i Thailand? Ikke en spesielt vanskelig avgjørelse spør du meg! ;)

Ingen kommentarer: