mandag 21. mars 2011

Jippiii!

Da var hybel i boks fra mai!

Første visning vi har vært på, det er nesten vegg i vegg med skolen, det er billig(!) OG nær to av venninnene min. Full pott! Ja - også får jeg ha pus der!

Det eneste negative er at jeg i verste fall må betale på to hybler i mai, og at jeg må betale mens jeg er borte i sommer. Når alt kommer til alt er det en gang bare penger, så det må jo ordne seg på et eller annet vis.

Nå er det egentlig bare å sette i gang med pakking og planlegging. Hva skal tas med, hva skal lagres - og evt. - hva skal selges.

Enn så lenge har jeg funnet to Karen Millen kjoler jeg vil selge, samt en kjole fra Drømmekjolen. Jeg tenker litt på å selge Chanelskoene, men det sitter nok litt lengre inne. Terrengsykkelen er allerede annonsert, og utover det tror jeg kanskje ikke jeg har så mye annet av verdi.

Blir spennende fremover i alle fall! Håper alt ordner seg, og at jeg slipper økonomisk ruin til høsten. ;)

2 kommentarer:

Helene sa...

Du får IKKE lov til å selge Chanelskoene, ikke under noen omstendighet!!

Aloe sa...

Hehe, jeg har ikke egentlig veldig lyst til det heller. Så inntil videre så bor de trygt her hos meg. :)