fredag 4. mars 2011

Farvel Buenos Aires!

Da var eventyret over for denne gang... Nå sitter jeg på bussen på vei mot Santiago, og mørket senker seg i det jeg skriver. I morgen ettermiddag er vi tilbake i Chile, og ha da bare noen timer før flyet til Lima går tidlig onsdag morgen. Med venting og videre fly betyr dette rundt tre døgn reising – noe jeg ikke akkurat ser frem mot. Det er noe annet med hjemreise enn bare reise, det er helt sikkert!

Heldigvis har jeg fått oppleve mye utrolig på denne turen, i tillegg til at jeg har fått et solid grunnlag for masteroppgaven min. Jeg har møtt mange flott mennesker, bygget nettverk og hatt det mye gøy.

Aller mest kommer jeg nok til å savne Huinay, men også Buenos Aires var trist å forlate nå i ettermiddag. Jeg gleder meg til neste gang livet tar meg i retning Sør-Amerika – jeg tror jeg har mange spennende opplevelser igjen på dette kontinentet!

Ingen kommentarer: