mandag 5. oktober 2009

Wonderful vintage!

Bare tre år igjen bare tre år igjen! Dette er mitt nye mantra! Det er så mye jeg ønsker meg, og dessverre er det veldig mye av det fantastisk flotte som har en tilsvarende prislapp.. La meg drømme litt....

Hvor søt er denne '30-tallskjolen??


Hele den marine stilen kan fort bli litt kjedelig og sossete - på helt feil måte, men denne søte kjolen her ved siden av Chanelskoene i rødt, hvitt og blått og korkhæl toppet med knallrøde lepper - det hadde blitt akkurat passe ukjedelig!

Ok, ikke helt vintage, men Zac Posen Prefall 2009. Denne er allikevel akkurat den typen '20-tallskjole som jeg ønsker meg så utrolig mye akkurat nå!

Jaaaa, jeg vil ha sommeren tilbake!!

1 kommentar:

Helene sa...

Den hadde passet sykt bra til Chanel skoene!

Du er så flink til å skrive! Håper du koser deg i Thailand! :D Nå har forresten fått deg en fast leser, hihi :)