fredag 2. oktober 2009

Vanskelig å finne kåper og jakker...?

Det ser ut som det hadde vært en smule enklere om inntekten min hadde hatt et par ekstra nuller!

Denne pleated bouclé kåpen fra Burberry Prorsum hadde gjort underverker for høst- og vintergarderoben min. Dessverre kan jeg se langt etter de €2,314 jeg trenger for å gi den et nytt hjem.


Jeg tror jeg hadde følt meg akkurat passe sofistikert, og akkurat passe varm nå på høstsiden, med denne parker tartan wrapen fra Mark by Mark Jacobs.

Som en fan av caper og ponchoer, så treffer denne ullponchoen fra Balmain på akkurat riktig sted! Akkurat prisen har jeg ikke lyst til å tenke på en gang, men det er da lov å drømme?

Og jeg hadde ALDRI sagt nei til å ta i mot garderoben fra Devil Wears Prada. Denne jakken fra Yigal Azrouel er helt nydelig! Og hvit er vel snart det eneste jeg mangler når det kommer til farge på kåper og jakker. Det blir aldri helt feil med en søt lue fra Chanel heller.

Ingen kommentarer: