søndag 17. oktober 2010

Hverdagsliv..

Svært så hverdagslig er det også, etter tiden på tempelet.

Tiden går med til å lese om oljesøl, prosesser i vann og å lære thai. Ja, også sikle på klær da så klart..

Akkurat nå, eller egentlig siden påsketider i år, er det strikkeklær fra D&G som står på ønskelisten.

Heeerlige strikkeplagg som hadde passet perfekt nå i vinter. Kald lesesal, triste vegger og tunge fag kunne nok blitt mye hyggeligere med noen artige, mønstrede topper og jakker.


Herlig herlig! Elsker både mønster og farger.

Skoene er jo kjempemorsomme!


Kanskje burde jeg lære meg å strikke?


Skummelt nok fant jeg et helt hjørne med tilnærmet identiske strikkeklær på Zara, og med den økonomien jeg har nå var det kjiiipt å gå videre uten å plukke med meg i det minste et par plagg... Fornuften seiret heldigvis(?), så jeg får vel bare fortsette å sikle. Evt. lære meg å strikke selv.

Ingen kommentarer: