onsdag 15. april 2009

Fire hele år!

I dag er det faktisk fire år siden jeg og Anders ble sammen!

15.04.05 tok jeg med meg Anders i familiebursdag, og han fikk treffe tanter, onkler og selvsagt bestemor og bestefar. Han var som forventet en instant hit - hvem kan unngå å bli forelsket i den gutten??

Stakkars Anders var nok litt nervøs for å møte så mange på en gang, men det gikk heldigvis veldig greit. Jeg har en familie som er veldig flinke til å la nye mennesker føle seg velkomne, og som en del av familien. Smarte som vi var så hadde vi planlagt kino i Trondheim senere på kvelden, slik at Anders skulle få muligheten til å puste litt om han trengte det. Da vi dro fra Færbygda den kvelden var hn hvertfall ikke utskremt, så jeg tror de gjorde et like bra inntrkk på ham som han gjorde på dem. Suksess! :)

Og nå er det fire år siden, og faktisk over fire og et halvt år siden vi traff hverandre for første gang. Tiden går fort, og allikevel føles det som om vi har kjent hverandre hele livet.

Jeg er så heldig! :)

Ingen kommentarer: