mandag 21. mars 2011

Da sitter jeg her igjen da...

Tilsett syre, vent fem minutter. Rist forsiktig, vent 15 minutter. Tilsett syre, vent ti minutter.... Det blir litt venting!

Heldigvis var jeg i dag forutseende nok til å ta med meg både laptop og mp3-spiller, så nå har jeg det riktig så greit her inne på den lille laben min! Fortsatt hender det at folk stopper, peker og ler når de ser meg her inne i mitt fantastiske rentromkostyme, men det er jo egentlig bare hyggelig om jeg gjøre dagen lysere for mine medstudenter.

Heldigvis er jeg nå på prøve 81-86 av rundt 110 prøver, så det er ikke så mye igjen. Av akkurat denne typen i allefall. Rundt 50 av en annen type venter allerede, sammen med over 100 filterpapir. Ja, i tillegg til de over 200 prøvene som fortsatt er på vei med båt selvsagt.

Mulig det blir litt labarbeid i vår kanskje...?

Ingen kommentarer: