onsdag 29. april 2009

Og i dag er det to uker..

Jepp! Om to uker fra i dag er jeg på vei mot Tulsa!

Håper at alt hysteriet rundt svineinfluensaen har lagt seg innen den tid - jeg har vel strengt tatt nok reisenerver som det er.. Det er mange ting man må tenke på når man skal på tur, og enda mer blir det når man a) reiser alene b) reiser til USA c) skal på konsert med sin største fjortisforelskelse ever..

Blir jeg stoppet i New York? Er det noe feil med ESTA'en? Kommer jeg tidsnok til Tulsaflyet? Finner jeg Tulsaflyet? Finner jeg enkelt en taxi i Tulsa? Er hotellet allright? Finner jeg frem i Tulsa så jeg får sett alt jeg skal se? Får jeg hilst på Hanson? Hva skal jeg ha på meg??

*sukk*

Det er myye å tenke på! I går tok jeg en liten handlerunde, og endte opp med noen kjoler og skjørt som kanskje kan passe som konsertantrekk. Har fortsatt ikke fått vite om det i det hele tatt blir noen M&G's i forbindelse med MOE'en, mn jeg krysser fingrene!!

Ingen kommentarer: